Házi praktikák, tippek, ötletek

Házi praktikák, tippek, ötletek

Autóillatosító házilag készítve

2016. január 28. - Házilag Készített

Több lehetőség van arra hogy beillatosítsuk az autónkat, azon kívül hogy bevásárolnánk az olykor 1000Ft feletti autóillatosítókból, melyek átlagban 1 hétnél tovább nem tartanak.
Az én házi készítésű autóillatosítóm alapjait az illóolajok képezik. Melyek beszerezhetők például bármely Auchan áruházban, vagy Müller drogériákban. Igaz az illóolajok ára sem a legolcsóbb, például most egy Auchanban 2016 elején 500Ft-ról indul egy üveg illóolaj. De mégis megéri, hisz ez a 10ml üveg, akár egy évre is beillatosíthatja autónkat. 

Az én receptemhez a következő alapanyagok kellenek:

  • kétféle illóolaj,
  • hidegen sajtolt olaj (nekem nem volt a blog írásakor, ezért vízzel próbáltam),
  • egy kis üvegcse


Az üveget fecskendő segítségével megtöltöttem 3/4 részig vízzel.
Cseppentettem bele 2 csepp citrom illóolajat és 10 csepp fenyő illóolajat. 
Fontos hogy autóban élénkítő hatású illóolajokat használjunk! 
Betettem az autómba.
image_1.jpeg

Természetesen az illatokat és a mennyiséget mindenki kedve szerint alakítgathatja. 
Feltétlenül olvassunk utána hogy az általunk használandó illóolajok milyen hatást válthatnak ki!
Gyerekeknél, terhes nőknél, időseknél, betegségben szenvedőknél komoly problémákat okozhatnak egyes illóolajok.

Egyszerű megoldás még ha az autó szőnyegére , vagy egy papírzsebkendőre cseppentünk néhány csepp illóolajat és azis hosszan tartó illatot biztosít.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hazilagkeszitett.blog.hu/api/trackback/id/tr168325748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása